Vaniljgrädde, kanelgrädde, grädde överallt som grädden på moset

Jobbet gick bra. Inte kaos, effektiva kollegor och så har jag ju bara tio (nej nu nio) arbetspass kvar innan jag slutar. Det går om man säger så och jag kan stå ut.

Höll på att bli av med ett finger. Lillfingret närmare bestämt och det gjorde satlöst ont. Dessvärre kan jag inte skylla på något annat än min egen klumpighet men samtidigt tillägga att det inte bara är jag som lyckas skada mig på just det sättet. Det finns med andra ord andra som är (nästan) lika otursförföljda som jag. eller klumpiga, vad man nu vill kalla det.

Kan även tillägga att mustasch/häxan i Glasblåsarens barn/sova-lite-efter-maten - kvinnan är tillbaka igen. Jag trodde nästan att det hänt något med henne. Nåväl, hon är i krokarna igen och käkar dressing... och mat och kakor.

Bakade gjorde jag med eftersom det började tryta. Det blev gott. Jag kan faktiskt baka men nu är jag mest mathungrig och flugan på bordet sitter ganska stilla och jag måste fixa adressändring.

Ja så går mina tankegångar nuförtiden. Ingenting avslutas, saker upprepas och så tillkommer saker jag inte ens vet varför jag tänker på. Weirdo.

"How many times should I stop and believe in myself,
I dont believe much in anything."

Kommentarer
Postat av: Jonna

Men va säger du?

Är det sant?

Henne va inte igår man såg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback