Vyssan lull...

Hrm.. Blev inte så mycket av med det där röjandet för jag somnade på soffan istället för en halvtimme eller så. Sjukt trött och inte hjälpte det särskilt mycket heller, å andra sidan kan jag sova hur länge jag vill i morgon så det gör inte så mycket. Synd bara att min kropp är morgonpigg och gladeligen skuttar upp ur sängen redan runt 06.00. Damn.

Jaja, efter den lilla tuppluren hoppade jag i badet, sjöng för mig själv och blev sen väldigt sugen på pizza. Upp ur vattnet, ringde Venezia och drog in med röda Faran till Vadstena igen. Väl hemma hann jag äta ungefär två tuggor innan telefonen ringde och en något desperat Amanda frågade om jag kunde komma och låsa på jobbet eftersom hon glömt sina nycklar hemma. Så in i röda Faran igen och iväg till jobbet som nu är så låst, tillbommat och larmat som det bara går.

Så en dag med bitchslap för att Amanda skulle vakna, hunsande av praktikanter (förlåt men på vårt jobb jobbar vi...), matgöra, bakning, planerande av hejdå måltid av mig och M så är det snart dags för sängen även om klockan inte är så mycket. Det är så skönt att gå och lägga sig när man är trött. Ungefär som att dricka vatten när man är riktigt, riktigt törstig.

Nightynight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback