Ännu en söndag

Jobb, häst (älska), sent premiärdopp i Vättern och nu redlöst slappande. Tills jag blir rastlös om cirkus tjugo minuter igen.

Blir nog Västervik nästa helg jag är ledig. Inte den här helgen som kommer utan helgen efter (tre på raken är fina grejjer) och det blir nog supernice. Jag och Jonna mot resten liksom. Egentligen är det jag och Jonna mot osinglarna (ni vet sådan där som jag har god lust att springa fram och sparka på när jag ser hur de håller handen eller bara sitter näranära och ser såååå lyckliga ut, dom menar jag!) men det låtsas vi inte om.

För övrigt tycker jag att det är ganska komiskt med folk som försöker krångla till det och få saker att låta mer komplicerade och underfundiga än vad dom är. Sådär så att jag skrattar lite och skakar på huvudet faktiskt.

(och det jag just skrev är inte ett försök till att få någonting att låta konstigt eller göra mig mer intressant för jag vet att jag är ganska så tråkig)

Jag har en lite för varm lägenhet förresten men jag behöver åtminstone inte frysa sommartid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe vi kan ge den en spark därbak ihop:) lite singel trots:P

2009-06-28 @ 23:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback