"Biff a´la Lindström"

Jag och Frida var ute och åt igår men som vanligt när vi ska hitta på något blir det inte riktigt som vi tänkt oss. Levins kök var stängt och Skutan var stängd (och det enbart på mpndagar, hur stor är chansen liksom?) så det slutade på Valven. God mat och god öl och efter den förtäringen drog vi oss vidare till Raststugan och åt glass. Träffade på Martin som såg ungefär lika sliten ut som jag kände mig efter helgens arbetspass (slitigt att vara rockstjärna, alldeles för mycket alkohol...;) men det var trevligt. Plus känns bra att höra att det finns fler som inte har semester utan jobbar som sjutton istället.

Fast hans jobb är ju utomhus och när vädret är soligt och varmt skulle jag inte ha något emot att byta...

Funderar på om jag ska dra ihop en parmesandressing nu och förbereda för någon sorts mat till kvällen efter jobbet men eftersom jag vet att jag ändå inte kommer vara hungrig eller ha orken att laga något vettigt så struntar jag i det tror jag. Om det är något som finns på jobbet så är det ju ätbara saker (dvs. mat, fikaoch glass) så det reder sig nog ändå.

Over and out.

p.s Angående rubriken så döljer det sig en ganska sjuk historia, så är det när man har Anders i släkten. d.s

Kommentarer
Postat av: Kalle

hehe du va inte ensam om att va sliten efter helgen... alkohol att det kan va så onyttigt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback