Dagen efter det

Seg idag men ny vecka i morgon, typ nya tag och ett bättre liv. Eller ja, förhoppningsvis piggare än just nu och med mindre biverkningar av Jonnas fenomenala vin innanför västen.

Ska hem strax (mat hos mamma och pappa är uppskattat) och göra mig i ordning för kalas i eftermiddag. Farfar fyller 90 och tjocka släkten ska dit och fika plus att det ryktades om grillning framåt kvällen. Jag för min del hoppas på en relativt tidig kväll för jag längtar redan efter att parkera mig i soffan framflör teven och kolla på film. Det är en sådan dag liksom.

Jobbet igår var som att glida på en räkmacka för övrigt. Mycket lugnt och vi torkade ur kylar och städade lite extra och chillade en del. Halvtråkigt men med tanke på att man inte ens hinner sätta sig ner och äta den resterande delen av sommaren så uppskattas sådana dagar ibland också.

Hey ho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback