Hoppsan

Nu har jag två lägenheter i två olika städer. Klippte till direkt (mycket fiffel och båg kändes det som men nu är allt svart på vitt men inte svart så att säga) då lägenheten var helt okej. Inte mysig och "hemma" som min nuvarande lägenhet i och för sig men det är nog svårt att hitta. Centralt belägen, mycket nära skolan, fräscht badrum (med badkar!!) och hyfsad kokvrå. Bebolig och relativt billig hyra.

Dessutom får jag ha katten med mig och lägenheten är bara fyra kvadratmeter mindre än den jag bor i nu så det går nog bra.

Så nu är det bara att hålla tummarna för att jag verkligen kommer in på utbildningen annars får jag väl flytta till Norrköping i vilket fall. Å andra sidan är det nog inga större problem att hitta ny hyresgäst för just den lägenheten när intagningsbeskeden väl har kommit...

Fick just en ångestsläng men det går över.

Om bara mina hyresvärdar kunde svara så jag kan säga upp lägenheten också...

Kommentarer
Postat av: Jonna

FAN va kul !!

Grattis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback