"Nä inte så värst."

Jag och Sofi har lekt målarmästare idag igen (Jonna dissade oss för Måndagsklubben och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det...) och vi gjorde som vanligt ett suveränt jobb. Simply the best you know.

Blev bjuden på mat också och det var riktigt gott, gick nog upp typ fem kilo men va sjutton? Det hade ju kunnat vara värre, det hade kunnat vara tio... POSITIVT TÄNKANDE kallas det. Yesyes.

Förutom målande av väggar så fördrev vi tiden med rappa svar och lite (små, vi kunde varit värre) elakheter och lömska skratt som fortplantade sig genom lägenheten och ekade ut över nejderna. Mycket nöjda med oss själva (nåväl, glada att vi är typ likadana) avslutade vi kvällen och jag började promenaden hemåt. Överlevde den trots fulla blivande studenter som var påväg till Måndagsklubben och skrålade:

"Vart är mössorna, chalalalala?" och så vidare. Töntar tänkte jag, det där är såååå 2006. Alla studenter efter det året räknas liksom inte för det var då eliten gick ut. Så det så.

(Upplysningsvis så hänger min mössa hemma hos mamma och pappa och antar en allt gulare färg men med alla hejdå fraser fortfarande präntade i fodret.)

Japp, ikväll känner jag mig lite egotrippad. Ni kan ta det med en nypa salt och du Jonna, Måndagsklubben var ett bra beslut tycker jag. I morgon vill jag höra allt. Id-kort på plats? Pratade du svenska? Kött? ;)

"Lakritsbåtar! Får man ta?"
"Neeej för i helvete!"´
"Tack!"

Sunes sommar for lajf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback