On A Tuesday They Locked Me In The Jail

Funderar allvarligt på att utrota förkylningar på något vis. Nu har jag varit snorig, haft ont i halsen och halvkrasslig i vad som känns som tre månader och jag är fruktansvärt trött på det. Fruktansvärt.

Tvättar i dag, yey!

Nä nu ska jag dra upp rullgardinerna, dra på kaffebryggaren och låtsas som om jag känner mig friskare än vad jag egentligen gör. Kanske kasta ut katten också för hon har levt rövare sen halv fyra i morse. Uuuunderbaaart. Speciellt som hon lugnade ner sig och kröp intill mig och spann lagom till alarmet satte igång och det var dags för mig att stappla mig ner till tvättstugan.

Jag blir nog mer positivt inställd när jag fått i mig lite kaffe, det svarta giftet fungerar på mig.

Kommentarer
Postat av: Eric

Det är inte så att du har allergi tillsammans med någon slags "sjukdom/virus"? =)

2009-06-09 @ 12:18:59
Postat av: Sarah

Eric; Hoppas jag verkligen inte, har dock mina misstankar... Katt har jag aldrig haft så nära förut liksom. Men va fan, jag överlever! ;) Tyra stannar! haha

Postat av: Eric

=) Prova att ta Clarityn/Kestine ett par dagar, blir det inte bättre så är det antagligen inte allergi. =)

2009-06-09 @ 22:07:32
Postat av: Eric

Även om kissen inte försvinner så kan det vara bra om du får något som underlättar. ;)

2009-06-09 @ 22:08:37
Postat av: Sarah

Tack för tipset, ska provas! :)

2009-06-10 @ 14:16:58
URL: http://cancan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback