Pjätt

Vet ni vad? Det går bra nu. :)

Har ett bekymmer bara. I ren desperation sprang jag ner till tävttstugan nu efter jobbet och fann den ledig. Ren och skär lycka då jag var i stort (mycket stort) behov av att tvätta mina jobbarkläder. Slängde in två maskiner och kollade sedan i kalendern. Till min stora förvåning var den ledig även i morgon och eftersom jag inte börjar förens två då OCH verkligen behöver tvätta så bokade jag den fram tills dess.

Behöver jag gå ner och ta ut kläderna ur maskinen när de ändå inte torkar om man hänger dom i torkrummet? Hänger jag dom ute är det säkert någon som snor dom bara för att jäklas med mig.

Ska fundera lite till.. samt se om jag kanske kan uppbåda lite ork och ändå chansa på att det torkar om jag hänger upp kläderna i det icke så bra (enligt min mening) torkrummet. Ska bara.. sitta lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback