Sista "nu så är det slut för idag"

Jag kommer gråta i morgon. Sjutton också, sista dagen jag (visserligen våldgästar kan man säga eftersom jag inte jobbar egentligen) är i skolan hos alla fantastiska barn. Naturligtvis lär jag väl lära känna lika underbara individer de kommande åren (om bara utbildningen blir min) men dom här barnen då? Vattenfast mascara, ja tack.

Idag gör jag i alla fall sista arbetsdagen (betalda vill säga) och det märks hur mycket sommarlov det är i kidsen. Inte mycket som fastnar i huvudet, lite mer högljudda än vanligt och fulla i fan är dom. Jag skrattar mest. Hemma på rast nu och ska snart tillbaka och tillbringa eftermiddagen på tivoli. Vi har gått ända till Liseberg nämligen, eller ja det var målet i alla fall.

"Sarah jag vill inte att du ska flytta för du är den bästa fröken." Åh jeez. Tror ni föräldrarna märker om jag kidnappar deras barn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback