Snajsigt

Tidig men trevlig kväll summeras;

- Öl och sprit var det bara att dricka för Markus skulle tömma förrådet inför flytten tänkte han. Typiskt nog ska jag ju köra om (räknar på fingrarna) sex timmar drygt så jag tog bara en öl.

- Smörgåstårtan var god, Östenssons for lajf.

- Jezper lekte galet med sin nya kamera. Antar att bilderna hamnar på Facebook och jag hoppas att de mindre smickrande bilderna som togs raderas.

- Adam lekte naturligtvis också med kameran och som vanligt togs det då kort på hans mer privata delar vilket ledde till en djup diskussion mellan honom och Jezper. "Det där ser fan inte bra ut du borde gå och kolla dig." "Men det är ju bara för att jag svänger med dom *såhär* fram och tillbaka!"

- Första omgången kubb ägdes av mig, Pontus, Jenny och Håkan och delvis även Adam som hoppade in på slutet. Sen stack mina kamrater (till ölen) och jag tvingade Håkan och Adam att ta upp kampen på nytt. Vi förlorade dock mot Eric, Lisa och Gussie då men det var mest för att vi ville vara snälla. Jag talar sanning.

Sen gick de andra upp till lägenheten för att fortsätta förferren och jag gick hem. Upp ungefär samma tid som när de andra ligger och krälar på toalettgovet i vånda kanske.

Nightnight. Over and out!

Kommentarer
Postat av: Eric

Jag hittade en helt underbar bild på dig, jag hoppas sannerligen att den bilden kommer upp. :D

2009-06-16 @ 07:23:04
Postat av: Sarah

Eric: På något vis tvivlar jag på att bilden var särskilt smickrande så jag hoppas nog på tvärtom faktiskt... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback