Them, Australia, Vargarnas pakt eller Dawn of the Dead?

Jag och Malin har varit lite aggressivt peppande på jobbet idag. Vi ska nämligen ta ett snack med vår arbetsgivare om en del saker som behöver tas upp och klargöras samt redas ut. Vi vet hur man argumenterar till vår fördel så det ska nog ordna sig. Banne mig att det ska bli ordning på det.

Jag höll på att klippa till en kund som hälsade på mig med ett "heeeeej gumman". 50 plus, sliskigt utseende och allmänt mystisk.

Hade även lust att svara relativt snäsigt åt en gäst som kom in och högdraget kom in och klagade på att hon fått vänta på sin varma toast jääääättelänge. Japp superlänge, sju minuter tror jag det var max om jag ska vara ärlig. Hade dock bara en och en halv timme kvar att jobba då så jag log och var trevlig som vanligt.

Väldigt trött nu så det ska bli skönt att vara ledig i morgon. Blir nog film och slappande ikväll efter avklarad diskning.

Fasiken, måste duscha med för jag är otroligt icke-fräsch just nu. Heldagsjobb plus ridtur direkt därefter bidrar visserligen till bättre ekonomi och lyckokänslor (min häst är mitt lyckopiller) men det gör också att man luktar en blandning av matos, ajax, grönsaker, häst och flugspray. Inte den bästa kombinationen om jag ska vara riktigt ärlig.

Over and out!

p.s Grannbarnet mitt var inne och handlade glass men jag vet inte vad som hände där. Var knappt att hon vågade hälsa på mig och annars brukar hon vara rätt så duktig på att prata. Är jag så skrämmande i mitt andra element? ;) d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback