Fredagseffektivitet

Nytt ord kanske?

Börjar jobba klockan elva så hade kunnat ha sovmorgon läääänge.

Vad jag har gjort? Jo, upp halv sju och sprang ner till tvättstugan. Tänkte därefter krypa ner och sova lite till men det gick inte. Ni vet, för mycket spring i benen och för mycket som egentligen borde göras.

Så jag har ägnat tre och en halv timme åt att städa, tvätta, diska, chatta, bädda rent, betala räkningar och kolla på teve samtidigt. Underbart med energi som räcker länge.

Springa iväg i snöstormen till jobbet nu. Gillar´t. Dessutom inte jag som stänger så idag kan jag mobba A lite eftersom det är han som gör det. Jag är ondskefull. Mohahahaha.

p.s Min katt har försvunnit. Någonstans i lägenheten men hittar henne inte. Hon gillar inte snabeldraken men har förmodligen vågat sig fram när jag slutar för dagen... d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback