J***a, fö*******e snö!

I morse var bilen täckt av vad som såg ut att vara en meter tjockt snötäcke. Underbart. Eller inte.

Stallet snabbt, började jobba halv tio. Barnen var om man jämför med igår, helt underbara och jag klarade till och med promenaden till, undervisningen och promenaden från simhallen utan att få ett nervsammanbrott på grund av sjuåringar som löper amok ut i vägbanan eller försvinner någonstans in i en trädgård där de inte ska vara.

Alla 18 barnen var med hem också, cred till mig. Lagom antal att hålla reda på menar jag. (Nej jag tycker det är helt sjukt att man ska ha hand om så många barn alldeles själv.)

Sitter här och gör mest ingenting nu. Lyckades laga till fruktansvärt smaklös köttfärsås förut men så blir det när man är knäpp nog att inte smaka på maten under tiden man gör den. Då försvinner min aptit och jag orkar inte äta något när maten väl är klar. Jag hoppas helt enkelt att det smakar bra och det brukar det faktiskt göra. Idag var ett undantag.

Lyssnar på Kent, Winnerbäck, Cash och Bullet just nu. Bra blandning. Nickelback också förresten.

Tror det blir House sen.

Kommentarer
Postat av: Kalle

konstigt nog ser jag fram emot en ny winnerbäckskiva. för ett år sen brydda jag mig inte alls!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback