Jag är bra

Tänka positiva tankar. Se allt från den ljusa sidan.

Man ska berömma sig själv och man ska ta till sig positiva saker om sig själv. Så, nu ska jag slänga ut några komplimanger om mig själv som jag fått från andra människor. Hur egotrippat det än är. Fast det är svårt eftersom jag själv inte tycker likadant. Hur som haver:

- Jag har fått höra att jag är lik Angelina Jolie. (KIllen i fråga raggade inte på mig alltså, hans flickvän stod bredvid.) Har också hört Hilary Duff, Cameron Diaz och Ashlee Tisdale. Vilket i alla fall jag ser som något positivt.

- Att jag har fina ögon.

- Att jag är snäll och omtänksam.

Egoegoegoegoegoegoegoego.


Förresten, jag avskyr verkligen att handla kläder. Typ in i provhyttar och så. Det gillas inte. Fast på Carlings förut så hade de stora plakat uppsatta där det stod "Fan vad snygg du är!". Även om det står så till allmän beskådan så att säga så känner man sig faktiskt jäkligt snygg då. Sen att just Carlings har snygga kläder är en annan sak. Man blir glad i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback