Lördag och jag gillar´t

Uppe halv sju, frukost och sen cykeln till stallet. Underbart morgonväder med ingen vind alls och vår i luften. Fantastiskt.
Ordentligt pass med Greger, spagettiben därefter och det kändes bra det med. Gillar känslan av att ha gjort något riktigt jobbigt och klarat av det.

Cykeln vidare hem till mamma och pappa (medvind dit och jättehungrig, får alltid mat där..) och satt där och pratade en stund. Fick efter ingen övertalning alls med mig min kära bror in till Vadstena på järnhästen. Roligare att cykla med sällskap och snacka skit. Väntar på att han ska sluta pumpa muskler på gymmet nu och komma hit för att vara lite social.

Har faktiskt kommit på en ganska bra idé inför hösten. Först tänkte jag absolut inte i livet och sen har jag funderat lite till. Vore bra tror jag. Gick det att lösa skulle jag inte behöva vara utan hästen alltför mycket trots plugget. Frågan är bara om syster fortfarande ska gå gymnasiet där hon tänkt sig... Och om jag skulle orka med att dela lägenhet med henne. Vår uppfattning om ordning och reda är rätt delad kan jag väl milt uttrycka det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback