Problem?

Just nu är jag stressad över att jag absolut inte under några som helst omständigheter får försova mig i morgon. Jag öppnar på jobbet och varken föräldrar eller barn kommer bli glada om jag inte finns på plats klockan halv sju. Inte litar jag på min mobil heller, den är ondskefull för tillfället och larmar inte alltid som den ska.

Ni vet känslan som man får ibland när man liksom känner på sig att det är något som inte stämmer. Klockan borde ha ringt, jag har sovit för länge. Sen kollar man upp vad tiden egentligen är och så upptäcker man att man visst sovit en kvart för länge.

Har hänt måste jag erkänna. Men eftersom jag är en neurotisk människa så sätter jag alltid larmet en bra stund innan jag ens behöver tänka på att kliva ur sängen. Snooza kan jag göra ett antal gånger under den där extratiden jag lägger in. Med andra ord så försover jag mig nästan aldrig. Två gånger har det hänt i hela mitt liv. Känns ganska bra eftersom jag faktiskt levt i snart 22 år.

Tur att jag har en pappa som börjar tidigt på morgonen. Ska be honom ringa och kolla så att jag är vaken.

Hoppas han kommer ihåg det bara. Fan, nu blev jag stressad över andras dåliga närminne också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback