Ska man verkligen gå utanför dörren igen innan dagen är slut?

Vaknade med alla kuddar utspridda i sängen, en annan tröja på mig än vad jag hade när jag gick och la mig och med ett glas med vatten farligt nära att vippa över på mitt s.k nattduksbord som egentligen bara är en upprättstående gammal sockerlåda.

Jag tror jag har gått i sömnen faktiskt, jag minns ingenting av det här.

Dessutom lyckades jag slänga min plånbok i soptunnan när jag bara skulle slänga reklamen. Fick vippa på tunnan i fråga och typ åla mig in i den. Inte så trevligt och jag vill inte göra om det. Tur att allt skräp ligger i knutna plastpåsar i all fall, det hjälpte även om det luktade vidrigt.

Börjar jobba klockan två men frågan är om det inte vore säkrare att gå och lägga sig och sova eller ockupera soffan resten av dagen. Ringa och säga att jag har en konstig dag, inte värt att jag försöker ta hand om och aktivera närmare 50 barn. Kan bli farligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo men man kan vara tjock av generna.. och smal av generna.. men är ju ändå skillnad när det blir "sjukligt" åt nåt håll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback