Söndagsshit

Tjockade i mig mat för en stund sen och hamnade i någon sorts matkoma. Ja ni vet, man äter så att man blir alltför mätt och sen kan man knappt hålla ögonen öppna. Blundade i tre minuter och så gick det över. Powernap yesyes.

Min kära mamma har förgyllt dagen genom att ge mig en jättestor Toblerone. Tackar för den och leendet sitter fortfarande kvar men orkar nog inte äta något av den ikväll. (Vem försöker jag lura egentligen, den är säkert slut senast i morgon.)

Dagen har varit lugn. Ute i stallet och red en sväng och sen fick jag mat hemma hos mamma och pappa. Fruktansvärt bortskämd är vad jag är. Fika hos Jessica och Micke sen och det var nice. Kaffe och kaka på söndagar har ingen dött av.

Väldigt mycket ätande idag. Mat, fika, godis. Jaja, sånt är livet.

Väntar på Van Veeteren nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback