Surt sa räven

Jag måste handla mat. Är hur bra som helt på att handla frukostrelaterad kost men inte riktig mat. Syns i kylskåpet och frysen nu.

Problemet är att jag oftast köper hem en massa grejjer som sen hinner bli för gammalt innan jag kommer på att jag kanske borde äta upp den. Massor av goda grönsaker till exempel, eller typ gräddfil, mjölk eller sånt. De är inte lika attraktiva med ett lager vit/grönt mögel på sig eller klumpar som man kan tro härstammar från medeltiden.

Sugen på laxknyten också men måste införskaffa mig en grill först. ÖB snart kanske. Yesyes.

Nu ska jag snörvla vidare. Och hosta lite till.


Kommentarer
Postat av: Eric Liu

Hur många olika sätt kan du tillaga lax? Snart dags för en kokbok.

2009-03-31 @ 18:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback