To pick you up each time you fall

Att ha vänner är helt fantastiskt. Riktiga vänner, sådana som man alltid har roligt med, om det så rör sig om en vild festkväll eller en regning dag bestående av kaffe och djupa diskussioner.

Vänner man kan prata med om allt utan att det känns jobbigt. Vara ärliga mot varandra och säga vad man tycker och tänker. Det är så skönt att få prata om allt mellan himmel och jord utan att det bli konstigt eller jobbigt. Så otroligt skönt faktiskt eftersom man alltför ofta bara går och håller saker för sig själv annars, vilket tillslut blir en börda. Ibland behöver man bara prata för pratandes skull också även om man inte har något speciellt att prata om eller reda ut.

Och vet ni, jag har dom bästa vännerna i världen. Det har jag skrivit förut men jag skriver det igen. För så är det och jag vill att ni ska veta det - alla fina och underbara människor i min närhet. Ni är bäst.

                         

Alla vänner fastnar inte på bild, det här är bara ett urval. Det betyder inte att de andra är mindre viktiga. Underbara är de. Allihopa.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, du är en bra vän du med sarah =)

2009-03-18 @ 19:20:45
Postat av: Jonna

O du ska veta att jag känner likadant för dej Sarah.

Vi ses inte allt för ofta (jobb o så) men när vi väl ses så har vi bara så kul ihop.

DU är en fin vän Sarah o en av dom bästa!

Kommer tänka tillbaka på alla roliga stunder på jobbet i sommar då vi jobbar åt varsitt håll.

Kram på dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback