Viernesfridayfreitagfredag

Innan jag glömmer; Grattis Pontus på 25 årsdagen! Hoppas du får en drös av presenter.

Just nu sitter jag och gör en hel massa saker. Jag ser på teve samtidigt som jag sitter med laptopen i knät och tänker på vad jag ska käka för mat. Har fullt upp med andra ord. Har redan tryckt i mig en godispåse (baklängesmiddag) så jag är egentligen inte hungrig. Har dessutom inte kunnat äta ordentligt på hela dagen på grund av idiotisk och djävulsk magvärk på grund av all stress som jag lever med hela tiden så jag känner att jag behöver något matigt. Godis gör bara ont värre och jag börjar ångra mig nu. Magsår kanske? Får man ont i magen så fort man ätit då?

Jaja, har kycklingsallad med fetaost, soltorkade tomater och rödlök kvar sedan igår så det får nog bli det.

Naturligtvis så är det typ ingen online på msn såhär en fredagskväll för alla har något vettigare för sig. Å andra sidan har jag haft så fullt upp med farande och festande hit och dit de senaste helgerna att det egentligen borde vara skönt att göra ingenting.

Det är tråkigt att göra ingenting ensam. Kissekatten sover ju bara och inte kan man lösa världsproblem tillsammans med henne heller. Hon svarar säkert men inte så att jag förstår.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar:

Eller hur? Irriterande är det i alla fall :)



Ja, det gör jag... läser språk & språkutveckling, blir behörig från förskolan och upp till sexan... vilket är skönt då man har stora valmöjligheter när man blir klar! Är det "bara" förskoleutbildning du ska gå? Visste inte att det fanns :)

Postat av: Frida

Svar: JA, man kan få ont i magen när man ätit/äter av magsår. Så nu får du lugna ner dig några hekto ;) Puss

2009-03-07 @ 17:49:28
URL: http://funfair,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback