What happens in Västervik...

Ja det var väl våra slagord under de där fyra dagarna av frihet, svensk sommar (dvs regn mestadels) och samboliv i Västervik sommaren 08. Det som sades och det som hände håller vi tyst om inför andra. Folk skulle kunna tro att vi är galna och lite sjuka i huvudet.

Det är vi visserligen men det räcker väl med att vi fem vet om det?

"Jag är en sån där knarkoman."

Ikväll blir det nog en form av mini-favorit-i-repris. Fast den här gången stannar allt inom mina lägenhetsväggar (om vi inte pratar alltför högt för det är rätt så lyhört här hemma..). Ser fram emot det men jag måste slänga ut en varning till brudarna (jag vet att ett par läser här åtminstone);

Jag har inte städat. Ingen sanitär olägenhet förvisso men inbränd mat på spisen, saker lite överallt och en galen katt som tycker om att riva ner saker från hyllor. Men, jag har kommit på en kanonlösning!

1. Släcka så många lampor som möjligt och tända ljus istället.
2. Ni får dricka mer vin. Synd om Anna bara som måste köra bil men det kan inte hjälpas. Ögonbindel?

Hey ho, jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja tyckte ett glas lät ganska bra ;D

Men det är ju absolut inte omöjligt att det blir X antal till ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback