Ingen rast och ingen ro

Jag är sjukt rastlös just nu och det känns som om pulsen går i 190 bara för att jag har så mycket överskottsenergi. Sådär; måstemåstemåste hitta på något för annars sprängs jag.

Springa, hoppa eller gå ännu en promenad? En snabb promenad i alla fall för något MÅSTE jag göra annars tror jag att jag dör faktiskt. Jag har ingen ro till att göra ingenting och jag har absolut ingen ro att göra ännu mindre. Har dessutom lyckats tjaffsa (bli lite osams?) med min kära bror vars ohyfsade sätt att bara anta att jag ska köra runt på honom när det passar honom gör mig förbannad så jag har lite lätta aggressioner att bli av med.

So, hey ho let´s go!

Kommentarer
Postat av: Pontus

Det där känner jag igen med min bror med som ringer o bara antar ibland att jag ska köra honom över allt. plus att ibland tom. vissa vänner ringer och blir sura över att man inte kan köra. :/

2009-05-18 @ 00:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback