Keep on roooolling

Fredagen har spenderats med jobb, häst (som är förkyld och det är jättesynd om honom), kaffe och däckbyte hos paranteserna samt även kvällsmat där.

Okej, pappa bytte däck men jag klistrade i alla fall på det nya kontrollmärket... Ägnade även drygt en och en halvtimme åt att lyssna på musik och skicka låtar över bluetooth, skratta åt saker som bara Jonna och jag tycker är roliga (brödrostar, lakritsbåtar, våra sk. "liv" och vårt samboliv).

I morgon blir det upp tidigt, bil till Linköping och vidare mot Estocholmo där dagen ska spenderas springandes i affärer antar jag, vad jag gör med på resan vet jag inte egentligen eftersom jag inte tycker om Stockholm. Fast vad gör man inte för sin lillasyster som vill ha med sin storasyster på jakt efter avslutningskläder?

Bara borta över dagen i alla fall, kan ju inte låta min stackars katt vara ensam hur länge som helst...

Kommentarer
Postat av: Kalle

byter du däck själv? bra jobbet isf, inte nåt tjer gör annrs!



jönköping va där med jobbet, huvudkontoret ligger där! meningslöst att åka dit.. mem men!

Postat av: Sofia

Vart bor du? :P

2009-05-09 @ 17:30:12
URL: http://brilliantdisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback