När du får (o)välkommet besök

Fick tokrycket och sprayade med hårspray. Fungerade, de blev stela i alla fall. Tyra gick till attack men övergick sen till att mest leka med inkräktarna. Ja hon åt upp några så jag ska väl inte säga att hon inte skötte sitt jobb men hon kunde lagt ner lite mer energi på just själva dödandet...

Myrinvasion på min toalett och det är väl sådär trevligt kan jag tycka. Myror i all ära men de får gärna hålla sig där de ska, alltså utomhus och inte inne i min lägenhet...

Blir till att inhandla myrdosor för tillfångatagande eller möjligtvis införskaffa mig en flaska Fun Light och skvätta ut outspädd lite här och var. Det dödar tydligen.

Har man gett sig in i leken får man leken tåla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback