Nörrköping here Aj kom

Åh hey jag kan köra automatbil. Fast både jag och Jimmy höll på att skratta ihjäl oss ibland men jag tror att han mest skrattade åt och inte med mig. Lugnt, bjuder jag på oss kusiner i mellan.

Vet vart jag ska på tisdag också, hittade efter lite felkörningar till Bomullsspinneriet (efter att ha fått vända och köra runt vid upptäckten av gågatan) så nu känner jag mig lite lugnare. Bästa var i alla fall när vi ser en gult, stort och fint hus beläget på en liten höjd därinne i stan.

Jimmy: "Det där måste ju vara universitetet.."
Jag: "Ja, det ser det ju ut som i alla fall."

Krypkör fram.

KRIMINALVÅRDEN. (asgarv)

Jaja, instution som instution som Jimmy sa. Kanske hamnar där en vacker dag så det är ju bra att veta vart den ligger.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men gu va kul! Ska du plugga i Norrköping!? Då måste vi ta en fika nån dag! Jag bor ju precis vid campus... Bomull är inte så lätt att hitta till så jag förstår precis ditt dilemma, duktigt att du ändå lyckades:o)

Postat av: Myra

Hahaha. Det är kul med automat. ;)

2009-05-22 @ 14:05:12
URL: http://myrasmysterier.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback