Plusmeny typ

Fördelen med att jobba där jag gör är att jag gör lite vad jag vill. Jag har nämligen ingenting emot att gå och städa rummen, torka borden eller stå i disken (vilket många andra liknar vi pest eller kolera). Jag gillar att jobba på i mitt tempo, vilket för det mesta är högt om jag ska vara ärlig och veta att det som behöver göras blir gjort och det blir dessutom gjort på ett bra sätt.

Inte lite halvdant fixande här, jag gör allt plus lite till och det på kortare tid än vad många andra gör de normala sysslorna. Faktiskt. När jag jobbar så jobbar jag och jag gillar det faktiskt (även om jag vill slippa att jobba med mat egentligen).

Lite sådär att jag tragiskt nog lever för att jobba och inte jobbar för att leva. Om jag skulle vara arbetslös skulle jag bli tokig, det kan jag garantera. Dessutom skulle alla i min bekantskapskrets få lida av det också så det är bäst att jag fortsätter göra som jag alltid har gjort. Tar alla jobb som erbjuds ungefär.

Nu ska jag äta, känner mig svimfärdig här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback