"Simsalabim! Eller vänta.. Kolla inte då!"

"Okej du får väl behålla lönen då men du får den på kredit kan vi säga."

Hur kasst jag än mått idag (panodil ger dock lindring) så måste jag säga det att jag verkligen älskar mitt jobb. Underbara barn som har lösningar på allt, funderar på så mycket saker och som kommer med så klockrena kommentarer. Leksaksdag för förskoleklassen idag och samtliga barn skulle naturligtvis förevisa sina leksaker för mig och de blev väldigt imponerade när jag faktiskt visste vad det var för leksaker det rörde sig om. Ja, Turtles och barbiedockor lekte jag också med när jag var liten och min lillebror hade en Bionickole (stavas?)-period så lite koll har jag allt.

Trollerishow också som var mycket spännande. Visste ni att man kunde trolla bort en gosekanin i en trollkarlshatt (genom att vända sig om så att ingen ser och knöla in den i fodret..)? Det hade jag ingen aaaaniiing om. Sa jag till trollkarlen i fråga i alla fall.

Partyparty eller göra ett försök att ta det lugnt och bli av med febern? Jag får se...

Kommentarer
Postat av: Myra

Hahaha. Ungar är underbara. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback