So what?

Att gratisarbeta litegrann har ingen dött av. Man får se insidan och baksidan av saker och ting och man påminns om hur en del saker triggar igång jobbinstinkten. Med andra ord, det går inte bara att se på man måste hjälpa till.

Så det så. Rätt trevligt på ett sätt också.

 "Well, my daddy left home when I was three,
and he didn't leave much to ma and me,
Just this ole guitar and an empty bottle of booze.

Now I don't blame him 'cause he run and hid,
But the meanest thing that he ever did,
Was before he left he went and named me Sue.

Well, he musta thought that it was quite a joke,
An' it got a lot of laughs from lots a folks,
Seems I had to fight my whole life through."

Johnny Cash är mannen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback