Today is gonna be the day (nananana)

Hade tänkt skriva en ordentlig, genomtänkt, intresseväckande och smart text här om någonting men min hjärna dog precis. Jag skyller på en dag fylld av brännboll, bandy, komplicerade diskussioner om allt och ingenting, hundra frågor, pyssel, raska promenader och för lite kaffe.

Kort och gott; idag har jag jobbat och det var en väldigt bra dag. Senare blir det bio (Änglar och Demoner!) men först ska jag springa genom duschen lite snabbt. Man tenderar att känna sig relativt ofräsch efter en dag på fritids då man går in för alla aktiviteter man företar sig med hela sitt hjärta och hela sin kropp.

Man kan ju inte låta ungarna vinna... ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men jag menar det! Herreeegud!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback