Vi vet var

Jaha, jag och lillasyster Jonna är tydligen sambos enligt Eniro. Detta har jag nu suttit och skrattat åt i en kvart ungefär och dessutom ringt och försökt förklara det roliga för resten av familjen (det var bara Jonna som tyckte det var lika roligt som jag och det ser jag som ett tecken).

De kanske kan sia om framtiden på Eniro? Fast det är ju inte här i Vadstena vi ska bo ihop om allt går som vi tänkt såklart... Även om jag hellre bott kvar här om jag ska vara riktigt ärlig.



Finaste systern är hon i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahahaha mamma o pappa såg ut som värsta frågetecknena x) o ba , jaha ? vad är kul? hahahahhahaha

<3

Postat av: Sarah

// jonna x)

2009-05-08 @ 19:56:31
URL: http://cancan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback