"Blanda inte in mig i vårt förhållande"

Det är rätt grått och trist ute. Tandläkarväder som Winnerbäck sjunger men jag gillar det. Inte för att vädret speglar mitt humör, nej jag är glad, lugn och tillfreds för tillfället och jag sitter uppkurad i soffan med en snarkande katt bredvid mig (och en på stolen ute i hallen). Sov länge utan att få dåligt samvete och känner att jag hinner med skolarbetet ändå, jag kan ändå inte börja på uppsatsen förens jag spelat in samtalet och kommit underfund med vad den egentligen ska handla om.

"Kurshandledningen kan tolkas på olika sätt." Ibland vill man ställa sig upp och skrika: "Men säg vilket sätt som är rätt då för i helvete!"

Fast det gör jag såklart inte för jag är väluppfostrad.

Har pratat i telefon med Jonna i över en timme om både ditten och datten. Mysteriet med mannen med guran ska lösas (jag tror jag vet) och annat avhandlas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback