Don't be alarmed, it's only my wife laughing.

Ett sjujäkla ståhej kring faktumet att det är fredag den 13:onde idag. What´s the deal? Jag har inte haft mer otur än vanligt (faktiskt riktigt bra flyt hela dagen istället) och jag spottade ändå inte när den svarta katten sprang över gångbanan när jag kom till S-skolan där jag har min VFU.

Skönt att vara ute i verksamheten igen, ska planera en bildlektion tills på måndag och läsa "Det brinner" av Olov Svedelid till på onsdag. Tyckte boken passade bra eftersom de arbetar med Stormaktstiden och... nä nu ska jag vara tyst. Jag ska göra bra ifrån mig på VFU-veckan igen, precis som förra gången. Punkt.

Har även hunnit med en sväng på gymmet och att röja av här hemma så nu är det tipptopp. Eller det var nog att ta i men det är åtminstone dammsuget, skurat och undanplockat. Bättre än ingenting helt enkelt.

Nu blir det fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback