"Folk verkar ju vara lite tröga..."

Jag och Johanna kom idag fram till att vi kan slå oss in på rörmockarsvängen om lärarstudierna skulle gå helt åt fanders. Jag plockat isär och hon sätter ihop har jag bestämt eftersom jag visst inte var så duktig på det sistanämnda som jag trodde. Alla delar sitter där de ska men det läcker och ingen packning är borta och JAG tycker i alla fall att delarna gängat rätt.

Fast tydligen inte då... Jaja, det jag och Johanna har gemensamt är mest att vi tycker det först är fruktansvärt äckligt när man börjar rensa avloppet och sedan övergår äcklet till en faschination. Helt otroligt hur mycket hår och (typ) slajm som får plats där i! Förmultningsprocessen är ju ganska intressant med för jag tror inte att det är så mycket mer än hår i rören och ändå är det mer som en geggig (och slemmig) massa. Mysigt!

Idag har jag varit duktig tycker jag själv. Jag har:

- Varit i skolan på val information mellan 8-10.
- Handlat drycker på systemet, handlat mat till kvällen på ICA i centrum.
- Städat klart lägenheten och fixat fint i katternas skitlåda.
- Tränat express-spinning och varit nära att dö.
- Duschat.

Nu ska jag skriva lite på uppsatsen (haha) innan tanterna kommer hit och förbereda lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback