Hoppsan hejsan

Det är tur att jag jobbat i skolan och på fritids och har en lärares tålamod. Nyss redde jag ut sovsituationen.

"Den som ligger ytterst får ha täcket och den som ligger innerst får sova med huvudet mot fönstret." Eller hur det nu blev, nu är det utrett i alla fall.

Puh. Typ som jag och mina syskon när vi var... sju? Jaja, jag tycker om dom små liven ändå. Det är rätt komiskt faktiskt, spikmattor och öppnande av Azti-flaskor kan göras så mycket roligare om det är vi tre som umgås antar jag. Det tog till exempel ungefär 20 minuter att öppna flaskan (kan bero på att både Jonna och jag var för fega för att ta i ordentligt och Emma sa att hon "var för klen" för att ens göra ett försök).

Nu blir det snart sängen eftersom vi ska på stan imorgon och hitta något fint åt mig som jag kan ha på mig under kvällens festligheter. Kan tasin ringa tid alltså... Hoppas på att filura fram en julklapp eller två också.

"Nu är det dags för reflängen!" som Jonna skulle säga.

p.s Jag tror att damerna planerar att flytta in hit för de har med sig dubbelt så mycket packning som jag hade med mig för två månaders jobb på Fuerteventura. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback