Jag har lurat mig själv för många gånger nu

Tänkte skriva något riktigt klyschigt men jag hoppar det. Jag vet i alla fall och det är fan så underbart rent ut sagt. Betalda räkningar på det och ändå några slantar över till julklappar och uteliv de två kommande helgerna så nu känns det mesta på topp faktiskt.

Laddar för att traska ner till Norrtull i regnet, det är kanske inte så toppigt i och för sig. Fast bor man i Sverige så är det ju på detta viset så att säga och jag tycker egentligen om regnet. Fast mest när jag inte ska vidare till campus i Linköping för det är inget vidare att se ut som en dränkt katt i korridorerna på universitetet.

Sladden, musik och åksjukehämmande medel. Bring it on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback