jag har sju dagar på mig....

Det går framåt med uppsatsen men just nu är jag lite irriterad. Det blir nämligen inte som jag vill vilket kanske låter helt befängt med tanke på att det bara är jag som skriver och att det är en uppsats jag kan bestämma ganska mycket själv om vad den ska handla om.

Saken är den att den ska utgå från ett inspelat boksamtal jag lett och just nu skriver jag bara om läs- och skrivutvecklingen hos barn. Vet inte riktigt hur jag ska smalna av det hela för att komma in på vikten av att läsa högt för barn och ungdomar.

Avlastar hjärnan med tvätteri tvättera i tvättstugan ibland, skönt med lite intelligensbefriat arbete (inte för att jag är särskilt aktiv på den fronten i uppsatsskrivandet just nu heller).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback