På torsdag är det ärtsoppa.... eller hur det nu går

Jag har nog världens mest (icke) intressanta matlåda i morgon. Fullkornspasta med hamburgedressing låter väl fint va? Jag ska skriva inköpslista och planera måltider i förväg när jag får pengar...

Jag gillar att Jennan och jag har samma inställning till både skola, mat och kött. Likaså Jonna och ingen förstår mig lika bra som Frida och ja.. kan fortsätta länge. Mina vänner är de bästa helt enkelt.

Nu funderar jag på att knacka på hos grannen och fråga om han vill diska åt mig för ett glas rött eller en Tuborg som står ensam och alena i kylskåpet. Eller så tar jag tag i det själv helt enkelt och sen tar mig ett bad och därefter myser upp mig i soffan och ser på The Holiday för hundraelfte gången. Älskar den filmen.

Kan dock hända att jag slocknar redan innan jag hunnit komma fram till det tillfälliga husbytet, jag är så sjukt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback