Tänd ett ljus

Å herregud vilken morgon (för att inte tala om kvällen igår)! Det började lugnt med frukost och de vanliga bestyren, sen insåg mina kära vänner att klockan tickade på och tåget gick snart. Då skulle det kollas bussar från Mjölby och Linköping till höger och vänster för vidare hemfärd och allt slutade tillsist med en rusning till buss 113 med två minuters marginal.

Det var efter att Tyra kissat på Emmas stövlar (jag blir faktiskt orolig för Tyrson för jag vet inte vad jag ska göra med det där, jag vill inte göra mig av med henne) och all disk var undanröjd.

Nu ska jag plugga lite och när telefonen har laddat färdigt ska jag ut på en promenad och njuta av den friska luften för att sen återgå till pluggandet igen. Min ambition är att uppsatsen ska bli klar den här veckan och jag hoppas verkligen att jag fixar det.

(och jag menar givetvis veckan som kommer efter den här söndagen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback