12 oktober

Jag är inte bra på att plugga när det är ljust ute. Var uppe innan solen i morse och då pluggade jag en stund men nu när det är ljust ordentligt så får jag ingenting vettigt gjort. Weirdo.

Har hunnit med att lämna in portfolion, köpa tandborste (min gick av i helgen, jag är för aggressiv när jag borstar tänderna) och ha tvättstugan. Eller ja jag hade tvättstugan mellan 7-12 för man får ha den fem timmar då istället för de normala tre.

Träning ikväll och försök till plugg nu. Går det inte så går jag en promenad och gör ett nytt försök efter det eftersom jag inte får bli rastlös om jag ska lära mig något.

Lättare sagt än gjort eftersom jag är rastlös för det mesta...

Mat också förstås. Frågan är om jag ska ta resterna efter Jennans matlagning till lunch eller resten av pizzan från igår? Ack dessa beslut hela tiden...

Grattis till världens finaste lillasyster som fyller 16 år idag också. Älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Myra

Jag far i tvättstugan nu jag. Det är så tråkigt ju.



Åker i morgon och tillbringar resten av veckan hos hästarna. Gissa om jag ser fram emot det! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback