Citat

 

"På ett moget och väldigt pedagogiskt sätt vill jag bara säga: -BAJS PÅ DEN HÄR TENTAN!"
(En av mina gruppmedlemmar)

Det är väl ungefär så jag känner nu också. Jag sätter mig där i morgon och skriver vad jag kan. Jag är ganska bra på att vrida och vända saker så att det låter som om de kan kopplas ihop i alla fall och jag kan en del begrepp. Får hoppas att jag vet vad de betyder i morgon, annars blir det jobbigt.


Jaja för att se något positivt med studerandet just nu så är jag väldigt nöjd med vår uppsats om barns rättigheter och opponeringen är över och godkänd. Check.

Tenta
Kursseminarium (didaktisk modell dra åt helvete!)

Mysa lite med begreppspapprena nu. Sen skiter jag it.


Kommentarer
Postat av: Kalle

man kan alltid mer än man tror och att skriva mycket brukar löna sig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback