Förvirrad men inte psykopatisk längre

Okej jag är inte hemma riktigt sådär som jag skulle vilja. Fick dock tokryck när jag kom innanför dörren här fem trappor upp i Norrpan och röjde över lägenheten som en galning så nu är det åtminstone städat och fint på så sätt som jag vill ha det.

Har hunnit med att plugga lite också så jag ska med gott samvete kolla på film sen.

Jag har lite funderingar kring mycket just nu. Ska man välja det smidigaste alternativet och ha det lite jobbigt eller ska man välja det mindre smidigare alternativet och ha det lite lättare? Allt beror egentligen på hur det blir med saker och ting och hit och dit.

Ja, jag är lika förvirrad som jag låter. Allt ordnar sig, tror jag.

Kommentarer
Postat av: Myra

Åh, jobbigt med val. Och ingen kan ju göra det åt dig heller...

Förvirra färdigt du och välj sedan, så ska du se att det blir bra. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback