Jag är en plugghäst och stolt över det!

Var iväg på ett trevligt och välbehövligt avbrott i studierna men nu är det bara att ge sig på det igen. Känns inte så jobbigt i alla fall och jag funderar på att belöna mig själv med en chokladbit eller två ikväll framför teven trots att det inte är lördag än.

Det är inte det att jag kan alla begrepp än, inte på långavägar. Jag känner bara att jag faktiskt är ganska duktig som gör så gott jag kan. Jag tänker inte tillåta mig själv att sitta på tentan och känna att jag kunde gjort mer på tisdag. För jag ska göra allt jag kan innan och jag ska göra allt jag kan när jag väl är där och sen får vi se om det är tillräckligt.

Fram till sju är det som gäller nu och sen ska jag avrunda pluggandet. Go Sarah, go Sarah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback