Må kraften vara med dig (mig)

Okej det här kommer att bli ett jättetråkigt inlägg. Vet intevad jag ska skriva och det beror mest på att jag sitter med tre loggar i huvudet som ska skrivas ner och reflekteras över. Mindre kul men pluggandet går rätt bra när man varit ute och ridit innan regnet började falla, fått mat serverad och Winnerbäck sjunger lite lätt i bakgrunden sådär.

Det hjälper till och med att regnet smattrar mot rutorna och att det är lite kyligt härute i kontoret. Jag ska vara seriös ett tag till och sen ska jag ta lördag för det är jag värd. Jag kommer faktiskt hinna med alla skrivuppgifter, plugga till tentan och allt annat som måste göras innan kursen är slut. Jag gillar bara att vara klar långt innan jag behöver vara klar för då kan jag vara lite mindre stressad för en stund.

Tror faktiskt att jag börjar få magsår men det är ju inte så konstigt eftersom jag aldrig kan vara helt lugn och ostressad. Det konstiga är väl att jag inte fått det ännu tidigare.

Ikväll blir det wii och festligheter. Om jag gillart? Klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback