onsdag

Idag känner jag mig ganska tom. Jag har varit så oerhört fokuserad på tentan att allt bara försvann ur huvudet när jag väl skrivit den. Kändes helt okej för övrigt men jag vet inte om det var såpass okej så att jag klarar den men jag gjorde mitt bästa i alla fall.

Idag har vi kursseminarium och på sätt och vis kan man väl säga att det avslutar den här fördömda kursen. Det är åtminstone den sista examinerande delen och det känns så skönt att jag typ svävar på små rosa moln. Kan vara allt kaffe jag redan hunnit bälga i mig också i och för sig. Ikväll ska jag boka in mig på ett träningspass för jag har i stort sett inte hunnit träna på två veckor förutom ett par snabba besök på gymmet och några raska promenader runt strömmen. Längtar efter att anstränga kroppen lite och få vila huvudet.

Sen gillar jag inte mig själv riktigt eftersom jag tror att allting ska vara och kännas perfekt. Jag måste försöka lära mig att perfektion inte alltid är det bästa för man ställer så höga krav på allting då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback