Allt om min mamma

Jag, J, H, L och J2 var på "Allt om min mamma igår". Det är något visst med teater och man borde verkligen gå oftare! Speciellt när vi endast betalade 45 kronor var tack vare studentrabatten. Det gillas.

Pjäsen var bra, lite förvirrande i början men det var mest för att jag egentligen inte visste vad den handlade om. Sunes mamma var med men Rudolf saknades.. haha.

Käkade på Steves innan och det var lika gott som alltid. Kycklingfilé, klyftpotatis och två dippsåser till det. Lite lagom att täppa till blodkärlen med sådär på lill-lördagen (som att vi aldrig gör det annars menar jag).

Nu blir det plugg fram till ett då föreläsningarna för dagen börjar. Jag kan vara seriös ibland.

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Kan man lita på att du även läser och inte bara är ute och roar dig hi hi.

Snart kan jag börja räkna timmar tills du kommer hem. Läääängtar

2009-09-17 @ 19:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback