Det finns jobb och så finns det (givande) jobb

Gick skitbra på vfun idag. Jag ä ba bäst asså! Äh skämt åtsido. Jag passar faktiskt i det här yrket. Varje gång jag fick lönebeskedet (samt såg hur många timmar jag hade jobbat) förut när jag jobbade på skolan så blev jag förvånad över att det var så mycket. Det var så intressant, jag hade så roligt och fick en så bra kontakt med eleverna att det knappt kändes som om jag jobbade. Jag tänkte liksom inte på att jag jobbade så mycket som jag gjorde tillskillnad från på restaurang/café/hotell jobbet.

Jaja, nu skriver jag lite loggar, kollar lite på Family Guy och surfar runt på nätet samtidigt. Jag är ju tjej så jag kan göra flera saker samtidigt faktiskt.

Åh lite skryt också. Fick massor beröm från min handledare för att jag var så bra på att förklara olika saker för eleverna. Jag gillar min handledare. Haha.

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Jag är så stolt över dig!!!!



Puss&Kram

2009-09-11 @ 18:17:08
Postat av: Frida

Klart du är bäst! :D

2009-09-11 @ 19:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback