Föredrar att åka bil med mig själv som chaufför

Imorgon gäller det. Då ska lyckas med konstycket att både gå på rätt buss och gå av vid rätt hållplats för att sen påbörja min vfu-period. Ni som känner mig ordentligt anar nog ungefär hur hysterisk jag kommer vara över just det momentet i morgon bitti.

Jag gillar inte att behöva förlita mig på saker jag själv inte har kontroll över. Såsom bussar. Jag litar på mina närmsta vänner men jag har fortfarande inte hittat någon som jag vågar falla för. Nu pratar jag inte om falla för som att bli kär och galen utan sådana där lita-på-övningar när man blundar och faller baklänges och någon fångar en i fallet.

Jag vågar inte lita helt enkelt.

Nu börjar det bli mörkt här, ska tända lite mysbelysning, fixa matlåda till morgondagen, plocka fram allt jag ska ha med mig och sen kolla på några avsnitt av Gossip Girl. Det förtjänar jag efter en (ja faktiskt) arbetsam dag som denna.

Kommentarer
Postat av: Eric

Äsch, du kommer nog insé att inget stämmer med tider och bussar. Det gäller att vara effektiv innan och på bussen för hålla koll på tider. Ständigt kika på klockan och fundera hur lång tid man har på sig när bussen är framme. Om det är rätt hållplats som är nästa eller efter, eller så glider man förbi hållplatsen. Det är underbart! Älskart (inte)

2009-09-10 @ 15:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback