Förresten...

Vad är det här med ridbyxeleggins? Först blev det modernt med knästrumpor som är ett stående inslag i hästklädesmunderingen (även golf antar jag men det spelar jag inte), sen kom stövlar som såg ut som ridstövlar och nu ridbyxeleggins.

Jag är fruktansvärt modern i alla fall. Fast mina (riktiga) ridbyxor är skitiga och slitna förstås. Jag använder dom ju liksom. Jag kör visserligen med jodphurs och inte stövlar men det ligger några sådana och skräpar någonstans också... Dessutom har jag bästa accessoaren man kan ha i form av en riktig häst så jag ligger steget före.

Har även konstaterat att grannarna över mig gillar "Pirates of the Carribean" (går dagligen), EMD, att inte stänga av alarmet på klockradion på mornarna samt att skvala så mycket som möjligt vid morgonurineringen.

Jag älskar verkligen att bo i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback